Privaatsuspoliitika

JSC Olpha isikuandmete töötlemise üldisi privaatsuspoliitikat kohaldatakse isikuandmete suhtes, mida JSC Olpha (edaspidi “meie” või ettevõte) töötleb füüsiliste isikute kohta, kes võtavad meiega ühendust, teevad meiega koostööd või suhtlevad meiega muul viisil meie äritegevuse raames. Selle eesmärk on anda väärtuslikku teavet selle kohta, milliseid isikuandmeid me kogume ja kuidas me neid kasutame, ning teavitada isikuid nende õigustest seoses isikuandmete töötlemisega, tagades seega ausa, seadusliku ja läbipaistva isikuandmete töötlemise ettevõttes.

Töödeldavate isikuandmete maht, eesmärk, õiguslik alus ja muud töötlemisega seotud küsimused sõltuvad otseselt meie suhtluse või koostöö tüübist. Meie poolt teostatava isikuandmete töötlemise, selle eesmärgi ja õigusliku aluse kohta saate rohkem teavet privaatsuspoliitika 3. peatükis, valides teie jaoks asjakohase kategooria:

Kes vastutab isikuandmete töötlemise eest

Käesolevas privaatsuspoliitikas kirjeldatud isikuandmete töötlemise teostamise eest vastutab ettevõte JSC Olpha, kes määrab isikuandmete töötlemise eesmärgid ja vahendid ning viib isikuandmete vastutava töötlejana ellu asjakohased tehnilised ja korralduslikud meetmed, et tagada andmete töötlemise vastavus isikuandmete kaitse üldmääruse (edaspidi “määrus”) nõuetele.

Vastutava töötleja kontaktandmed:

JSC Olpha
Registered office: 5 Rūpnīcu Street, Olaine, Olaine Municipality, LV-2114;
E-mail address: olpha@olpha.eu
Phone No..+371 67013708

Isikuandmete vastutava ametniku kontaktandmed:

dataprotection@olpha.eu

Kuidas ja millistel eesmärkidel me teie isikuandmeid töötleme?

Eesmärgid, milleks me teie isikuandmeid töötleme, sõltuvad otseselt meie koostöö või suhtluse tüübist, näiteks:

Palun arvestage, et juhul, kui me teeme koostööd või suhtleme mitmes staatuses, siis töödeldakse isikuandmeid iga sellise staatuse raames, näiteks kui te olete koostööpartneri esindaja, kes teostab lepingu sõlmimist ettevõttega ja külastate ettevõtte territooriumi, siis töödeldakse isikuandmeid nii punktis 3.3 koostööpartneri esindajate kohta (lepingu sõlmimiseks ja täitmiseks) kui ka punktis 3.2 külastajate kohta (videovalve ja läbipääsurežiimi tagamine) sätestatud kujul. Selleks, et täpsemalt teada saada, milliseid isikuandmeid ja millistel eesmärkidel me teie kohta töötleme, vaadake palun, millises vormis me koostööd teeme, ja tutvuge teie jaoks oluliste privaatsuspoliitikaga.

Ametikohale kandideerijate andmete töötlemine

Ettevõte töötleb ametikohale kandideerijate isikuandmeid töötajate värbamisprotsesside läbiviimiseks, ametikohale kandideerijate hindamiseks ja sobivate kandidaatide valimiseks, et luua õiguspärane töösuhe. Selleks, et teha kindlaks kandidaadi sobivus ametikohale ja valida välja sobivaimad kandidaadid õiguspärase töösuhte loomiseks, korraldatakse personali värbamise konkursid, kuulutatakse välja vaba ametikoht konkreetsele ametikohale, hinnatakse ja säilitatakse kandidaatide kandideerimisdokumente (nt kandideerimiskiri, elulookirjeldus, motivatsioonikiri), samuti toimub suhtlemine kandidaatidega, korraldatakse vestlusi ja saadakse tagasisidet, kui taotleja on märkinud tagasiside andja ja tema kontaktandmed.

Põhimõtteliselt saab ettevõte isikuandmed taotlejalt endalt – taotleja poolt ettevõttele (või ettevõtte nimel tegutsevale värbamisteenuse pakkujale) esitatud kandideerimisdokumentidest, taotleja poolt vestluse käigus esitatud teabest. Ettevõte kutsub eelkõige taotlejaid üles mitte esitama isikuandmeid, mis ei ole vajalikud ettevõtte tööle kandideerimise hindamiseks, näiteks foto, andmed vanuse kohta, andmed rassilise või etnilise kuuluvuse, poliitiliste arvamuste, usuliste või filosoofiliste veendumuste või ametiühingusse kuulumise kohta, andmed füüsilise isiku seksuaalelu või seksuaalse sättumuse kohta või andmed tervisliku seisundi kohta.

Personali värbamisprotsessi raames võib andmeid saada ka kolmandatelt isikutelt, näiteks taotleja määratud tagasiside andjalt; personaliettevõtte andmebaasist, kui taotleja on seal registreeritud; sotsiaalvõrgustikest, kui taotleja on ise andmed avalikult kättesaadavaks teinud.

Töödeldud andmed

ametikohale kandideerija eesnimi, perekonnanimi, telefoninumber, e-posti aadress, andmed hariduse kohta (haridust ja kvalifikatsiooni tõendavates dokumentides esitatud andmed), andmed töökogemuse, oskuste, ametialaste ja isiklike omaduste kohta, samuti muud andmed, mida taotleja on kandideerimisdokumentides märkinud.

(nt kandideerimiskiri, elulookirjeldus, motivatsioonikiri), taotleja endise või praeguse tööandja tagasiside taotleja kohta, ettevõtte otsus ja arvamus taotleja kohta, taotleja isikuandmed, mis saadi taotlejaga suhtlemisel, vestluse käigus taotlejaga.

Nimi, perekonnanimi, töökoht, ametikoht, kontaktandmed – tagasiside andja telefoninumber ja/või e-posti aadress, antud tagasiside.

Õiguslik alus

Andmesubjekti nõusolek (määruse artikli 6 lõike 1 punkt a) – taotleja esitab taotluse ja kandideerimisdokumendid personali värbamiskonkursile kandideerimiseks;

Vastutava töötleja õigustatud huvid (määruse artikli 6 lõike 1 punkt f) – taotlejate hindamine, tagasiside hindamine, sobivate taotlejate valik õiguspärase töösuhte loomiseks, ettevõtte õigushuvide kaitse;

Teatud juhtudel, kui tegemist on juriidilise kohustuse täitmisega (määruse artikli 6 lõike 1 punkt c) – kui õigusaktidega on kindlaks määratud kohustuslikud nõuded konkreetsele positsioonile.

Ülekanne töötlejale ja/või kolmandatele isikutele

Ettevõte kasutab isikuandmete töötlejat, kes tagab ettevõtte nimel ja ülesandel töö kuulutuste avaldamise oma veebilehel www.cv.lv, ettevõtte juhiste alusel ning taotlejate kandideerimisdokumentide vastuvõtmise, säilitamise ja ettevõttele edastamise.

Kui taotleja on tagasiside saamiseks märkinud tagasiside andja kontaktandmed, võib ettevõte edastada tagasiside andjale teabe selle kohta, et asjaomane taotleja kandideerib ettevõttesse tööle.

Andmeid võib edastada järelevalve- ja õiguskaitseasutustele, kui on saadud põhjendatud taotlus või kui see on vajalik ettevõtte õiguslike huvide kaitsmiseks.

Ladustamise kestus

Andmeid säilitatakse kuni värbamismenetluse lõpetamiseni ja 6 kuud pärast värbamismenetluse lõpetamist, et tõestada värbamismenetluse korrektset kulgu, vastata kaebustele ja kaebustele ning lahendada tekkinud kaebused seaduslikul viisil. Isikuandmeid võib säilitada ka pikema aja jooksul, kui on olemas asjakohane õiguslik alus (andmesubjekti nõusolek) kogutud andmete kasutamiseks muudel värbamiskonkurssidel.

Territooriumi külastajate andmete töötlemine

Läbipääsurežiimi kehtestamine

Ettevõtte tootmisüksuse territoorium on suurenenud ohu objekt (edaspidi – objekt) ja seda külastab suur hulk külastajaid. Vastavalt õigusaktides sätestatud nõuetele võetakse objekti suhtes teatud ohutusmeetmed, sealhulgas piiratud juurdepääs, mis on ette nähtud. Seetõttu on oluline tagada tõhusad ja proportsionaalsed meetmed seoses ohutuse ja juurdepääsuga objektile, teostades andmetöötlust järgmistel eesmärkidel:

  1. Ebaseaduslikel isikutel ei ole lubatud objekti siseneda;
  2. Tööstusõnnetuse ennetamine ja loomine;
  3. Objekti juures viibiva isiku eluliselt tähtsate huvide (elu, tervis) ennetamine;
  4. Võimaliku kuriteo ennetamine, tuvastamine või registreerimine, kurjategija tuvastamine;
  5. Hädaolukordades teatava ajavahemiku jooksul objektil viibivate isikute arvu ja isikusamasuse kindlakstegemine.

Nimetatud eesmärkide saavutamiseks võivad isikud viibida ettevõtte tootmispiirkonna territooriumil ainult siis, kui nad on saanud asjakohase loa vastavalt JSC Olphas kehtiva läbipääsurežiimi määrusele. Isikuandmete töötlemine toimub ettevõttes asjakohaste passide (ühekordne luba või lõpetatud luba) väljastamise ja kehtestatud passirežiimi järgimise kontrollimisega – isiku saabumine objekti territooriumile ja territooriumilt lahkumine. Ettevõtte territooriumile sisenemisel ja sealt lahkumisel registreeritakse läbipääsupunkte läbivate autode numbrimärgid

Töödeldud andmed

Ühekordse ajapassi saaja kohta: nimi, perekonnanimi, esindatava ettevõtte nimi, ühekordse ajapassi number, külastatud ettevõtte nimi, andmed kuupäeva ja kellaaja kohta, millal isik saabus objektile ja lahkus sealt, ning juhul, kui sõidukit kasutatakse objektile sisenemiseks ja sealt väljumiseks, järgmised andmed – sõiduki märk ja registreerimismärk, ühekordse sõidupassi number, andmed kuupäeva ja kellaaja kohta, millal sõiduk sisenes objektile ja väljus sealt.

Lisaks kindlaksmääratud andmemahule töödeldakse järgmisi isikuandmeid lõpetatud kaardi saaja kohta: isikukood, foto, ametikoht esindatavas ettevõttes, lõpetatud kaardi kehtivusaeg, parkimiskoht, kus on lubatud sõidukit parkida.

Õiguslik alus

Ettevõte nõuab läbipääsurežiimi reguleerivate õigusaktidega määratud kohustuste täitmiseks ja avalikes huvides olevate ülesannete täitmiseks – objekti ja seal viibivate isikute ohutuse tagamine, elu, tervise kaitse, piirkondliku katastroofi vältimine, teatava korra tagamine objektil (seega tuleneb alus määruse artikli 6 punkti a alapunktidest c ja e).

Läbipääsurežiim on vajalik ka vastutava töötleja ja kolmandate isikute – ettevõtte ja teiste isikute, kes viibivad seaduslikult objektil, õiguste ja vara kaitsmiseks kuritegude eest, korra tagamine objektil (põhjus hõlmab ettevõtte õigustatud huvi – määruse artikli 6 lõike 1 punkt f).

Ülekanne töötlejale ja/või kolmandatele isikutele

Turvalisuskaupmees, kes tagab objekti turvalisuse ja tegutseb Ettevõtte nimel ja nimel Ettevõtte töötlejana.

Kaupmees, kes pakub süsteemis andmete töötlemist ja säilitamist.

Ladustamise kestus

3 (kolm) kuud alates viimasest visiidist. Säilitamisperioodi võib pikendada, kui eksamit alustatakse ning eksami läbiviimiseks ja lõpetamiseks on vaja teavet passi ja selle kasutamise kohta.

videovalve ohutusohu ennetamiseks ja vara kaitsmiseks

Ettevõtte territooriumil ja ruumides teostatakse videovalvet järgmistel eesmärkidel:

  1. mitte lubada või takistada kõrvaliste isikute viibimist suurenenud ohu objektil;
  2. tööstusõnnetuse avastamiseks või ennetamiseks;
  3. ennetada, registreerida territooriumil viibivate isikute eluliste huvide (elu, tervis) ohustamine;
  4. ennetada, tuvastada ja registreerida ebaseaduslikku tegevust seoses teiste isikute vara või elu ja tervise kaitsmisega ning õigusrikkuja tuvastamiseks;
  5. tagada tõendid oma seaduslike huvide rakendamiseks.

Videovalvekaamerad on paigutatud ettevõtte territooriumile ja teatud hoonete ruumidesse, näiteks saalidesse, läbipääsukontrollipunktidesse. Intsidentide ja hädaolukordade korral kasutatakse riiete külge kinnitatud videokaameraid. Videovalve ei toimu tööruumides, ametnike/töötajate köögis/vabaaja ruumides, duširuumides, garderoobides, tualettruumides, meditsiinipunktis ja muudes sarnastes ruumides. Videosalvestus tehakse ilma helisalvestuseta (välja arvatud riietuse külge kinnitatud videokaamerad, mis on mõeldud intsidentide ja hädaolukordade puhul).

Töödeldud andmed

videovalvealale siseneva isiku välimus (kujutis), käitumine (tegevus), koht ja aeg, kus ta asub

Õiguslik alus

Töötlemine on vajalik avalikes huvides täidetava ülesande täitmiseks (määruse artikli 6 lõike 1 punkt e – suurenenud ohu ja elu objektil ohutuse tagamine, seal viibivate isikute tervise kaitse, piirkondliku õnnetuse ennetamine;

Vastutava töötleja õigustatud huvid (määruse artikli 6 lõike 1 punkt f) – ettevõttel on õigustatud huvi piirata loata isikute viibimist suurenenud ohu objektil, õigeaegselt tuvastada või ennetada tööõnnetust, ennetada territooriumil viibivate isikute eluliselt tähtsate huvide (elu, tervis) ohustamist, samuti ennetada, tuvastada ja registreerida ebaseaduslikku tegevust seoses vara või teiste isikute elu ja tervise kaitsmisega ning tuvastada õigusrikkuja, et teda saaks vastutusele võtta.

Ülekanne töötlejale ja/või kolmandatele isikutele

Juurdepääs isikuandmetele on järgmistel andmetöötlejatel:

  1. Turvalisuskaupmees, mis tagab objekti turvalisuse ja
  2. Videovalvesüsteemi hooldus- ja tehnilise tugiteenuse osutamine, kellele võib anda ajutisi juurdepääsuõigusi ettevõtte vastutava töötaja järelevalve all.
  3. Kirjaliku põhjendatud taotluse saamisel võib videovalvesüsteemi andmeid väljastada järgmistele kolmandatele isikutele (või muudele vastutavatele töötlejatele) – riiklikele ja munitsipaaljärelevalveasutustele, kelle pädevusse kuulub tööõnnetuste või kuritegude avastamine, uurimine ja kõrvaldamine; kindlustusteenuse pakkujale seadusega määratud õiguste rakendamiseks.

Ladustamise kestus

Kuni 30 päeva alates kande tegemise päevast. Säilitamisperioodi võib pikendada, kui see on vajalik eespool nimetatud videovalve eesmärkide saavutamiseks, näiteks kui on alustatud uurimist ja videovalve salvestus on vajalik tõendina uurimise läbiviimiseks ja lõpetamiseks.

Koostööpartnerite, nende töötajate, kontaktisikute, esindajate ja muude asjaomaste isikute isikuandmete töötlemine

  1. Lepingu sõlmimine, lepinguliste kohustuste täitmine, kirjavahetus ja järelevalve

Ettevõte peab oma äritegevuse raames töötlema oma koostööpartnerite, nende töötajate, kontaktisikute ja esindajate isikuandmeid, et tagada koostöölepingu (ostu-, tarne-, teenindus-, autori- või töövõtu- ja muu lepingu) ettevalmistamine, sõlmimine, kvaliteetne täitmine ja haldamine, et täita õigusaktides sätestatud nõudeid, samuti täita lepingust tulenevaid kohustusi ja seaduslikke ettevõtte huve (näiteks veenduda koostööpartneri majanduslikus turvalisuses ja selles, et puudub seos ettevõtte töötajatega).

Ettevõtte e-posti kirjavahetust jälgitakse ja teatud juhtudel võidakse salvestada kõnesid, helistades ettevõtte telefoninumbritele. Andmete töötlemine ei toimu suhtlusprotsesside korrapärase kontrollimise eesmärgil, kuid töötlemise tulemusena saadud andmeid võib kasutada, kui ettevõttel on põhjendatud kahtlus ebaeetilise või ebaseadusliku tegevuse kohta. Sellisel juhul võidakse isikuandmeid edastada ettevõtte volitatud töötajatele, juriidilistele teenusepakkujatele ja õiguskaitseorganitele.

Ettevõte saab isikuandmeid peamiselt koostööpartnerilt, kui ta esitab ettevõttele näiteks oma andmed või oma töötaja, töövõtja või ametniku andmed lepingu sõlmimisel või hiljem lepingu täitmise käigus. Äriühing saab isikuandmeid Läti Vabariigi ettevõtlusregistrist, kontrollides andmeid Äriühingu partneri juhatuse liikmete kohta, samuti riigi-, omavalitsus- ja muudelt juriidilistelt isikutelt, kes esitavad Äriühingule isikuandmeid vastavalt õigusaktidele. Lisaks sellele võib äriühing teatud juhtudel saada isikuandmeid e-posti jälgimissüsteemist ja/või telefonikõnede salvestustest.

Töödeldud andmed

Koostööpartneri (füüsiline isik) kohta: nimi, perekonnanimi, isikukood, ametikoht, aadress, telefoniühenduse number, e-posti aadress, jooksva konto number, allkiri, makstav summa ja alus;

Koostööpartneri esindaja/volitatud isiku andmed: eesnimi, perekonnanimi, isikukood (või sünniaeg), ametikoht, esindamist põhjendavad andmed, allkiri;

Koostööpartneri kontaktisiku ja/või töötaja kohta: nimi, perekonnanimi, ametikoht, telefoniühenduse number, e-posti aadress;

Teatud juhtudel muud isikuandmed: e-posti kirjavahetuse sisu, telefonikõnede sisu;

Täiendavad isikuandmed, mille töötlemine tuleneb lepingu täitmisest, näiteks autori lepingud – andmed autori eriala, kogemuse, esitlusmaterjali, esitluse video- ja helisalvestuse kohta; ostulepingud – andmed koostööpartnerite (ostjate) kaardijuhtide kohta – sõiduki number ja passiandmed toote väljastamisel, et tuvastada ja tõendada, kellele toode on väljastatud.

Õiguslik alus

Lepingu sõlmimine ja täitmine andmesubjektiga (määruse artikli 6 lõike 1 punkt b), kui leping sõlmitakse koostööpartneriga, kes on füüsiline isik;

Seadusliku kohustuse täitmine (määruse artikli 6 lõike 1 punkt c), näiteks raamatupidamise seaduse nõuete täitmine seoses algdokumentide koostamise ja säilitamisega;

Vastutava töötleja õigustatud huvide tagamine (määruse artikli 6 lõike 1 punkt f), ettevõttel on õigustatud huvi tagada lepingute sõlmimine, täitmine ja koostöö mis tahes lepingu raames; säilitada tõendeid oma õiguslike huvide kaitseks toimunud tehingu kohta; töödelda andmeid töö mugavamaks korraldamiseks, kasutades lepingute haldamise süsteemi; enne lepingu sõlmimist veenduda koostööpartneri majanduslikus turvalisuses ja selles, et tal puudub seos ettevõtte töötajatega; vältida või avastada ebaeetilist või ebaseaduslikku tegevust ja tagada tõendid sellise tegevuse uurimiseks.

Ülekanne töötlejale ja/või kolmandatele isikutele

Ladustamise kestus

Nii kaua, kui kontaktandmeid ajakohastatakse või kuni leping kehtib või kuni teatud kohustuste täitmiseni (näiteks kui ostjalt saadakse kinnitus toote kättesaamise kohta, kustutatakse andmed juhi kohta, kellele toode on transpordiks väljastatud). Kui leping sisaldab isikuandmeid, säilitatakse neid kogu lepingu kehtivusaja jooksul, samuti vastavalt kehtivatele nõuete esitamise aegumistähtaegadele (3-10 aastat) pärast kehtivusaja lõppemist, et säilitada tõendeid oma õigushuvide kaitseks toimunud koostöö kohta võimalike nõuete korral, samuti raamatupidamisnõuete täitmiseks. Ebaseaduslike või ebaseaduslike tegevuste tõendamiseks võib saadud teavet töödelda kuni õigusliku huvi teostamiseni.

  1. Koostööpartnerite esindajate ja nendega seotud isikute tuvastamiseks ning äripartnerite kontrollimiseks

Töötleme isikuandmeid koostööpartnerite tuvastamise, uurimise ja jälgimise eesmärgil, et välistada ettevõtte seotus rahapesu, terrorismi ja massihävitamise rahastamisega, rahvusvaheliste sanktsioonide seaduse ja Läti Vabariigi riiklike sanktsioonide seaduse rikkumisega, selle vältimisega või püüdega vältida sanktsioonide täitmist, samuti selleks, et tagada äriühingu tegevuse jätkumine, tõhus ja õigeaegne maineriskide juhtimine (näiteks vältides maksete ja rahaliste vahendite külmutamist rahapesu ning terrorismi ja massihävitusrelvade rahastamise sanktsioonide tõttu, mille on tuvastanud krediidiasutus, kus äriühing teeb ja võtab vastu makseid). Sellise töötlemise raames hangime vajalikku teavet ja dokumentatsiooni (küsimustikud, deklaratsioonid, avaldused), teostame koostööpartnerite ja seotud isikute (omanik, tegelik tulusaaja, ametnik, juhatuse liige) kontrolli, samuti teostame järelevalvet, kasutades kolmandate isikute pakutavaid lahendusi.

Töödeldud andmed

Nimi, perekonnanimi, isikukood (selle puudumisel – sünniaeg, -kuu, -aasta, isikut tõendava dokumendi number ja väljaandmise kuupäev, väljaandjariik ja -asutus); kodakondsus; peamine elukohariik;

vorm, milles kontroll kapitaliühingu üle teostatakse (1. juriidilise isiku staatuse kaudu (kui BO on juriidilise isiku otsene omanik või kontrollib seda otseselt) – aktsionärina või osanikuna; 2. kui BO on juriidilise isiku otsene omanik või kontrollib seda otseselt). eraldi isikuna, kes kontrollib (kui tegelik tulusaaja on kaudne omanik või kontrollib kapitaliühingut kaudselt) – volituslepingu alusel, varaliste õiguste alusel (näiteks kui tegelik tulusaaja on kapitaliühingu liikme või aktsionäri – juriidilise isiku – omanik), õigusliku kokkuleppe kaudu asutajana, õigusliku kokkuleppe kaudu volitatud isikuna, õigusliku kokkuleppe kaudu juhina või ärisuhete alusel; 3. muu);

andmed isiku kohta, kelle kaudu kontroll toimub (füüsilise isiku puhul eesnimi, perekonnanimi, isikukood, kui isikul puudub isikukood – sünniaeg, -kuu ja -aasta), muud andmed, mis on saadud täidetud küsimustike, deklaratsioonide, avalduste või teabeotsingu alusel ning kolmandate isikute pakutavate teenuste kasutamise teel teostatud järelevalve tulemusena.

Õiguslik alus

Andmete töötlemine üldistes huvides (määruse artikli 6 lõike 1 punkt e ja eriliiki isikuandmete töötlemisel – määruse artikli 9 lõike 2 punkt g).

Vastutava töötleja õigustatud huvide tagamine (määruse artikli 6 lõike 1 punkt f), äriühingul on õigustatud huvi tagada oma tegevuse jätkumine, tõhus ja õigeaegne maineriskide juhtimine (näiteks vältides maksete ja rahaliste vahendite külmutamist sanktsioonide või rahapesu ja terrorismi ja massihävitusrelvade rahastamise riskide tõttu, mille tuvastaks krediidiasutus, kus äriühing teeb ja võtab vastu makseid).

Ülekanne töötlejale ja/või kolmandatele isikutele

järelevalve- ja maksuasutused, õiguskaitseasutused – oma ülesannete täitmiseks vajalikus ulatuses; audiitorid, finants- ja õigusnõustajad ning muud teenusepakkujad – kui see on vajalik osutatavate teenuste raames; Olpha Groupi ettevõtted – vastastikuste teenuste osutamise raames; infosüsteemide ja andmebaaside pakkujad (näiteks äriregistrite ja sanktsioonide järelevalve platvormide pakkujad, otsinguteenuse pakkujad).

Ladustamise kestus

Kliendi tuvastamiseks ja uurimiseks kogutud isikuandmeid säilitatakse kogu tehingute kehtivusaja jooksul, samuti 5 (viis) aastat pärast õigussuhete lõppemist.

  1. koostööpartnerite (teenuseosutajate) töötajate tuvastamiseks, juhendamiseks töö tegemise kohas

Teatud juhtudel, kui koostööpartneri poolt osutatav teenus hõlmab teatud tüüpi tööde teostamist ettevõtte hallataval territooriumil, on meil vaja töödelda töö tegija isikuandmeid meie õigustatud huvide raames ning keskkonna- ja töökaitsealaste õigusaktide nõuete täitmise tagamiseks – et täita töökaitsealaseid sissejuhatavaid juhiseid, juhendamine töökohal, sihtjuhendamine, tuletõrjejuhendamine, juhendamine keskkonnakaitse alal, samuti juhendamine ohtlike tööde tegemiseks (tuleohtlikud tööd, elektriliinide all, töötamine inimtõstukitega jne).).

Töödeldud andmed

Juhendiga tutvumiseks: nimi, perekonnanimi, isikukood, ametikoht, ettevõtte nimi, allkiri juhisega tutvumisel;

Ohtlike tööde teostamiseks: nimi, perekonnanimi, teostatav töö, ametikoht, ettevõtte nimi, allkiri, tööde teostamise aeg/periood, järelevalveperiood.

Õiguslik alus

Seadusliku kohustuse täitmine (artikli 6 lõike 1 punkt c) ja asjakohased kabineti määrused (nr 749 “Töökaitsealase koolituse eeskirjad”, nr 238 “Tuleohutuse eeskirjad” jne);

Vastutava töötleja õigustatud huvide tagamine (määruse artikli 6 lõike 1 punkt f) – tagada standardi 14 001 ISO täitmine, et kõiki töö tegijaid teavitataks keskkonnapoliitikast, aspektidest.

Ülekanne töötlejale ja/või kolmandatele isikutele

SLI, SP, SFRS, samuti muud järelevalve- ja õiguskaitseasutused, kui on saadud põhjendatud kirjalik taotlus.

Ladustamise kestus

Information about becoming acquainted with instructions: 3 years;
Assignment data: 3 days after completion of works.

Tervishoiutöötajate andmete töötlemine

  1. tagada suhtlemine tervishoiutöötajatega (arstid ja apteekrid) ja hallata sellist suhtlemist.

Ettevõte on huvitatud tervishoiuspetsialistidega (edaspidi – Spetsialistid) suhtlemisest isiklikult, telefonikõne või elektroonilise kirjavahetuse vormis, konkreetse Spetsialistiga individuaalse suhtluse kaudu. Selle suhtluse raames antakse toodete reklaamimise ja spetsialistide hariduse edendamise eesmärgil teavet nii ettevõtte kui ka ettevõtte kontserni kuuluvate ettevõtete toodete kohta (sh kasutamine, pakendamine, doseerimine, täiendused, muudatused kirjelduses, kasutusjuhendid); spetsialistidele korraldatavate seminaride ja muude ürituste kohta; teadusliku uurimistöö, teaduslike arengute, uute meetodite kohta farmakoloogia valdkonnas; võimaluste kohta osaleda uuringutes, esitada oma erialane arvamus; ettevõtte ja selle kontserni ettevõtete muude jooksvate küsimuste kohta.

Eespool kirjeldatud õigusliku teabevahetuse protsessi rakendamiseks hangib ettevõte spetsialistide nõusoleku ning registreerib ja salvestab kolmanda isiku poolt pakutava infosüsteemi abil spetsialistide andmed, haldab spetsialistide antud, mitte antud või tagasi võetud nõusolekuid, kasutab infosüsteemi pakutavaid võimalusi elektroonilise teabevahetuse saatmiseks ning tehtud teabevahetuse ja haldamise registreerimiseks.

Töödeldud andmed

Tervishoiuspetsialisti kohta: nimi, perekonnanimi, e-posti aadress ja/või telefoninumber, aadress (kohtumiseks kohapeal), eriala, töökoht, ametikoht, riik, kus ta tegutseb, kohtumise kuupäev/-k, nõusoleku staatus: “nõusolek on saadud” ja nõusoleku saamise kuupäev; “nõusolek piirangutega” ja kommentaar suhtlusvormi või muu piirangu kohta, näiteks “soovib suhelda ainult isiklike visiitide vormis”, “ainult e-posti teel”, “ainult telefoni teel”; või “nõusolekut taotletakse” või “nõusolek on tagasi lükatud/tagasi võetud” ja nõusoleku tagasivõtmise kuupäev.

Õiguslik alus

Andmesubjekti nõusolek (määruse artikli 6 lõike 1 punkt a) teabevahetuseks (isiklikult, telefonikõne või elektroonilise kirjavahetuse vormis) seoses:

Vastutava töötleja õigustatud huvide tagamine (määruse artikli 6 lõike 1 punkt f):

  1. seoses esmakordse pöördumisega spetsialistide poole, et küsida nõusolekut suhtlemiseks – äritegevuse arendamine, analüüs ja planeerimine; positiivse koostöö ja suhtluse edendamine spetsialistidega;
  2. seoses andmetöötlusega süsteemis – teabevahetuse õigusliku protsessi rakendamine, nõusolekute haldamine, elektroonilise teabevahetuse edastamine ja haldamine.

Ülekanne töötlejale ja/või kolmandatele isikutele

Isikuandmed edastatakse volitatud töötlejale (Proxima Research s.r.o., Slovakkia) – teenusepakkujale, kes tagab andmete tehnilise säilitamise, halduse süsteemis ja elektroonilise teabe saatmise. Andmete säilitamise ja tehnilise toe raames võib andmeid edastada väljaspool ELi/EMPd asuvatele alamtöötlejatele, sõlmides lepingu, mis sisaldab Euroopa Komisjoni poolt heakskiidetud standardseid andmekaitseklausleid.

Andmeid võib edastada järelevalve- ja õiguskaitseasutustele, kui on saadud põhjendatud kirjalik taotlus.

Ladustamise kestus

kuni isik võtab oma nõusoleku tagasi, esitab taotluse suhtluse lõpetamiseks või taotleb isikuandmete töötlemise lõpetamist või töödeldud isikuandmete kustutamist või hävitamist, välja arvatud juhul, kui isikuandmete töötlemiseks on olemas muu eesmärk ja õiguslik alus. Näiteks kui isik võtab oma nõusoleku tagasi, säilitab ettevõte õigustatud huvidele tuginedes isikuandmeid veel 5 (viis) aastat pärast nõusoleku tagasivõtmist, et tagada, et konkreetselt isikult ei küsita enam nõusolekut, ning et esitada tõendeid töötlemise õiguspärasuse kohta kuni nõusoleku tagasivõtmiseni mis tahes nõuete või kaebuste korral.

  1. Koolitusportaali “Open Olpha” pakkumine tervishoiuspetsialistidele

Ettevõte on loonud ja tagab tervishoiuspetsialistidele (edaspidi “spetsialistid”) mõeldud koolitusportaali “Open Olpha” (edaspidi “portaal”) toimimise. Portaali registreeritud kasutajatele on tagatud võimalus omandada e-koolitussüsteemis jooksvaid kursusi ja tutvuda JSC Olpha toodete kohta käiva teabega. Ettevõte teostab isikuandmete töötlemist, et:

  1. tagada spetsialistidele võimalus kandideerida seminaridele, veebiseminaridele, konverentsidele (edaspidi “Üritused”), osaleda valitud Üritustel ja saada sertifikaat, täiendkoolituspunktid Üritustel osalemise eest (kui konkreetsete Ürituste formaat näeb ette sellise sertifikaadi väljastamise ja täiendkoolituspunktide andmise) ning selleks, et ettevõte saaks kinnitada spetsialistide osalemist Üritustel;
  2. võtta ühendust spetsialistidega, kasutades portaali kontol kättesaadavaid suhtlusviise või e-posti aadressi, telefoninumbrit, aadressi, mille spetsialist on teabe andmiseks määranud:
  1. konto toimimine (näiteks portaali muudatuste/paranduste/tehniliste probleemide kohta);
  2. ürituse käigus, kuhu spetsialist on esitanud taotluse;
  3. muud ettevõtte ja selle kontserni ettevõtete ning ettevõtte ja selle kontserni ettevõtete poolt turustatavate toodete jooksvad sündmused (sealhulgas toodete kasutamise, pakendamise, doseerimise, täienduste, kirjelduse muudatuste, kasutusjuhendi kohta), samuti selleks, et leppida kokku võimaluses kohtuda seoses toodetega;
  1. võtta ühendust spetsialistiga, kasutades portaali kontol olevaid suhtlusviise või isiku poolt määratud e-posti aadressi, telefoninumbrit, aadressi, kui selline suhtlus on algatatud spetsialisti poolt taotluse või probleemi lahendamiseks;
  2. salvestada ja analüüsida teavet spetsialisti eriala, töökoha, ürituste kohta, kuhu ta on registreerunud või kus ta on osalenud, ettevõtte poolt spetsialistile saadetud teavet, et luua võimalikult palju spetsialisti huvidele vastavat sisu, mida ettevõte kavatseb spetsialistile kättesaadavaks teha/saada;
  3. salvestada ja kasutada teavet spetsialisti tegevuse kohta portaalis, et tagada portaali toimimine ja turvalisus;
  4. tagada sündmuste kulgemise video- ja helisalvestiste tegemine ja nende kättesaadavaks tegemine teistele spetsialistidele koolituse eesmärgil.

Töödeldud andmed

Tervishoiuspetsialist: nimi, perekonnanimi; e-posti aadress, telefoninumber; kasutaja nimi ja salasõna portaalile juurdepääsuks; teave eriala kohta; teave töökoha kohta; teave ürituste kohta, kus ta osaleb, on osalenud või kavatseb osaleda (registreerunud); üritustel osalemise tulemusena omandatud täiendkoolituspunktid; teave, mis sisaldub tervishoiuspetsialisti ja ettevõtte suhtluses, mis toimub portaalis, ürituste ajal või e-posti teel, telefoninumber; video- ja helisalvestus ürituste, sealhulgas veebipõhiste ürituste kulgemisest, mida ettevõte kavatseb läbi viia, et teha ürituste kulgemise salvestus teistele tervishoiuspetsialistidele kättesaadavaks hariduse andmise eesmärgil (seetõttu võib töödelda teavet tervishoiuspetsialisti osalemise kohta üritustel, esitatud küsimuste kohta, muud tegevused ürituste ajal; teave tervishoiuspetsialisti tegevuse kohta portaalis (näiteks teave selle kohta, millal konto loodi, millal toimus kontoga ühendamine ja kontolt lahutamine, millisest IP-aadressist kasutati kontot, teave selle kohta, kui kaua portaalis viibiti).

Õiguslik alus

Vastutava töötleja õigustatud huvide tagamine (määruse artikli 6 lõike 1 punkt f), ettevõttel on õigustatud huvi tagada äritegevuse teostamine; tagada spetsialistide koolitusvõimalus; arendada, analüüsida ja planeerida ettevõtte äritegevust; reklaamida ettevõtte ja selle kontserni ettevõtete kuvandit, tooteid ja üritusi spetsialistidele; saada spetsialistidelt teavet ettevõtte ja selle kontserni kuuluvate ettevõtete toodete kohta, et vajaduse korral teha parandusi ja muudatusi; luua positiivne koostöö ja suhtlemine spetsialistidega; juhtida õiguslikke ja muud liiki riske (näiteks infoturbealaseid riske).

Andmesubjekti nõusolek (määruse artikli 6 lõike 1 punkt a), et võtta spetsialistiga ühendust e-posti, telefoni teel või tulla isiklikult määratud aadressile ja anda teavet ettevõtte ja selle kontserni ettevõtete muude jooksvate ürituste ning ettevõtte ja selle kontserni ettevõtete poolt turustatavate toodete kohta (sh toodete kasutamine, pakend, annustamine, täiendused, muudatused kirjelduses, kasutusjuhendid).

Ülekanne töötlejale ja/või kolmandatele isikutele

Isikuandmed edastatakse volitatud töötlejale, et tagada isikuandmete säilitamine, ettevõtte poolt määratud teabe saatmine ettevõtte poolt määratud vastuvõtjale. Andmeid võib edastada väljapoole ELi/EMPd, sõlmides lepingu, mis sisaldab Euroopa Komisjoni poolt heakskiidetud standardseid andmekaitseklausleid.

Andmeid võib edastada järelevalve- ja õiguskaitseasutustele, kui on saadud põhjendatud kirjalik taotlus.

Spetsialistide koolitamise eesmärgil võib sündmuste salvestuse panna ettevõtte veebilehele või ettevõtte koostööpartneri (sh teise vastutava töötleja) veebilehele.

Ladustamise kestus

Niikaua, kuni portaali kasutaja on aktiivne, samuti veel 5 (viis) aastat alates päevast, mil tegevus lõpetatakse. Kui töötlemine põhineb andmesubjekti antud nõusolekul, siis säilitatakse andmeid kogu nõusoleku kehtivusaja jooksul, samuti 5 (viis) aastat pärast nõusoleku tühistamist, et tagada, et konkreetselt isikult ei küsita enam nõusolekut, ning et tõendada töötlemise õiguslikku käiku kuni nõusoleku tühistamiseni, kui esitatakse nõudeid või kaebusi.

Sündmuste andmed võidakse salvestada ja teha spetsialistidele kättesaadavaks seni, kuni sündmuste raames esitatud haridusalane teave ei ole enam asjakohane. Ettevõte hindab regulaarselt ürituste protokolli aktuaalsust.

  1. Ravimi kõrvaltoimete aruandes sisalduva teabe töötlemine

Patsiendi esitatud ravimi kõrvaltoime aruanne võib sisaldada tervishoiuspetsialisti isikuandmeid või võib sellise aruande esitada tervishoiuspetsialist. Lisateavet isikuandmete töötlemise kohta, mida ettevõte teostab ravimi kõrvaltoimete aruande saamisel, leiate käesoleva privaatsuspoliitika punktist 3.5.

Ravimi kõrvaltoimearuande esitajate isikuandmete töötlemine või kõrvaltoimearuandes täpsustatud teave

Ettevõte töötleb ravimite kõrvaltoimete aruandes (edaspidi “aruanne”) sisalduvaid isikuandmeid, et täita regulatiivsete õigusaktidega ettevõttele määratud kohustusi – hankida, koguda, analüüsida ja kaaluda teavet ravimite täheldatud kõrvaltoimete kohta. Nende kohustuste täitmise raames hindab ettevõte aruannet, analüüsib selles sisalduvat teavet, võtab vajaduse korral ühendust aruande esitajaga või, kui patsient on andnud nõusoleku, võtab ühendust patsiendi arstiga, et saada lisateavet. Ravimi kõrvaltoimete aruandeid võib saada ka telefonivestluse käigus, vastavalt sellele salvestatakse telefonikõned ja kui aruanne esitatakse telefoni teel, siis võetakse helisalvestus, et tagada saadud aruande nõuetekohane salvestamine, teabe hindamine ja saadud aruande kohta tõendite säilitamine. Kogu saadud ja töödeldud teave on vajalik selleks, et aidata minimeerida ja kõrvaldada ravimite kasutamisega seotud võimalikke riske ning edendada ravimite ohutut kasutamist.

Ettevõte alustab isikuandmete töötlemist aruande esitamisel. Patsiendi esitatud aruanne võib sisaldada tervishoiuspetsialisti isikuandmeid. Aruande võib esitada ka patsient ise, tema esindaja (näiteks advokaat või lapsevanem lapse kohta) või tervishoiuspetsialist. Kui aruande esitab patsiendi esindaja, kannab see isik täielikku vastutust ja tagab, et tal on määruse kohaselt õigus esitada patsiendi isikuandmeid ettevõttele, sealhulgas anda patsiendi nimel ettevõttele luba võtta ühendust patsiendi arstiga, ning esindaja on kohustatud andma patsiendile käesolevas privaatsuspoliitikas määratletud teavet seoses teostatud isikuandmete töötlemisega.

Ettevõte teostab saadud isikuandmete pseudonümiseerimist, kuid isikuandmete esitamine, sealhulgas nende lisamine aruandesse, on vajalik selleks, et ettevõte saaks vajaduse korral lisateavet aruandes kirjeldatud olukorra kohta ja et ettevõte saaks kindlaks teha, kas mitu aruannet viitavad samale juhtumile või mitmele ravimi poolt põhjustatud kõrvaltoimete juhtumile. Soovitame teil esitada ainult aruandevormil nõutud teavet, järgides aruandevormil esitatud juhiseid.

Töödeldud andmed

Patsiendi kohta:

  1. initsiaalid või nimi, perekonnanimi;
  2. kontaktandmed – telefoninumber, e-posti aadress;
  3. teave soo, vanuse ja kaalu kohta;
  4. teave kasutatud ravimite kohta;
  5. teave diagnoosi kohta, mille tõttu kasutati ravimeid;
  6. teave ravimite põhjustatud kõrvaltoimete kohta;
  7. muu teave patsiendi tervise kohta, mis on seotud ravimite poolt põhjustatud kõrvaltoimetega;
  8. teave tervishoiuspetsialisti ja tema suhete kohta patsiendiga;
  9. teave esindaja ja tema suhte kohta patsiendiga.

Tervishoiuspetsialisti ja/või patsiendi esindaja kohta:

  1. nimi, perekonnanimi;
  2. kontaktandmed – telefoninumber, e-posti aadress;
  3. teave kutsetegevuse kohta;
  4. teave suhete kohta patsiendiga.

Kui aruanne esitatakse telefoni teel, saadakse lisaks eespool nimetatud isikuandmetele ka helisalvestus, et nõuetekohaselt tagada vastuvõetud aruande salvestamine, teabe hindamine ja vastuvõetud aruande kohta tõendite säilitamine.

Õiguslik alus

Seadusliku kohustuse täitmine (määruse artikli 6 lõike 1 punkt c), ravimiseadus, 22. jaanuaril 2013 vastu võetud kabineti määrus nr 47 “Ravimiohutuse järelevalve kord”, Euroopa Parlamendi ja nõukogu 31. märtsi 2004. aasta määrus (EÜ) nr 726/2004, milles sätestatakse ühenduse kord inim- ja veterinaarravimite lubade andmise ja järelevalve kohta ning millega asutatakse Euroopa Ravimiamet, ja määruse artikli 9 lõike 2 punktid g ja i.

Ülekanne töötlejale ja/või kolmandatele isikutele

Ettevõte kasutab isikuandmete töötlejat, kes tagab ettevõtte nimel ja nimel salvestusandmebaasi tehnilise hoolduse ettevõtte juhiste alusel.

Patsiendi loa saamise korral on ettevõttel õigus võtta ühendust patsiendi arstiga, et saada lisateavet regulatiivsete õigusaktidega määratud kohustuste täitmiseks.

Reguleerivate õigusaktidega määratud juhtudel edastatakse isikuandmed pseudonüümitud kujul asutusele, kes teostab järelevalvet ettevõtte üle – Läti Vabariigi Riiklikule Ravimiametile, Euroopa Ravimiametile, Euroopa Ravimiameti ravimiaruannete andmebaasile “Eudravigilance” või pärast põhjendatud kirjaliku taotluse saamist – muule asutusele, kes vajab teavet oma ülesannete täitmiseks.

Ladustamise kestus

Nii kaua, kui toode on registreeritud, ja veel 10 aastat pärast konkreetsete ravimite müügiloa lõppemist.

Kliinilises uuringus osaleja isikuandmete töötlemine

Ettevõte viib läbi kliinilisi uuringuid eesmärgiga saada kinnitust ravimite ohutuse ja tõhususe kohta inimkehas. Need uuringud on oluline samm ravimite registreerimisprotsessis, andes tõenduspõhiseid fakte kasu ja riski hindamisel. Ettevõte viib igal aastal mitmes riigis läbi eri tüüpi kliinilisi uuringuid (bioekvivalentsuse, ravimi tõhususe ja ohutuse uuringud) kooskõlas ELi ja riiklike õigusaktidega, järgides hea kliinilise tava (GCP) suuniseid.

Töödeldud andmed

Töötlemine on vajalik avalikes huvides oleva ülesande täitmiseks (määruse artikli 6 lõike 1 punkt e) ja töötlemine on vajalik rahvatervise valdkonna avaliku huvi tõttu (määruse artikli 9 lõike 2 punkt i), samuti ravimiseaduse ja kabineti määruse nr 289 (vastu võetud 23.03.2010) alusel ning andmesubjekt on andnud selgesõnalise nõusoleku nende isikuandmete töötlemiseks ühel või mitmel konkreetsel eesmärgil (määruse artikli 9 lõike 2 punkt a).

Õiguslik alus

Töötlemine on vajalik avalikes huvides oleva ülesande täitmiseks (määruse artikli 6 lõike 1 punkt e) ja töötlemine on vajalik rahvatervise valdkonna avaliku huvi tõttu (määruse artikli 9 lõike 2 punkt i), samuti ravimiseaduse ja kabineti määruse nr 289 (vastu võetud 23.03.2010) alusel ning andmesubjekt on andnud selgesõnalise nõusoleku nende isikuandmete töötlemiseks ühel või mitmel konkreetsel eesmärgil (määruse artikli 9 lõike 2 punkt a).

Ülekanne töötlejale ja/või kolmandatele isikutele

Andmed on täielikult kättesaadavad teadlastele ja teadusasutustele, järelevalveasutustele neile määratud ülesannete täitmise raames.

Ladustamise kestus

Andmeid säilitatakse vähemalt viis aastat pärast uuritava toote registreerimist.

Põhidokumente säilitatakse kauem, kui see on sätestatud meditsiiniliste dokumentide säilitamise korda käsitlevates õigusaktides või sponsori ja teadlase vahel sõlmitud lepingus.

Uurimisaluste isikute meditsiinilisi andmeid säilitatakse vastavalt meditsiinilise dokumentatsiooni säilitamise korda käsitlevatele õigusaktidele.

Ravimite jälgimises osaleja isikuandmete töötlemine

Ravimite kasutamise vaatlustes kogutakse ainult selliseid andmeid, mida vaatleja (arst) saab oma kutsetegevuse käigus, lähtudes arvamusest patsiendi tervisliku seisundi ja ravi kohta. Täiendavaid diagnostika- ja jälgimisprotseduure patsientidel ei tehta ning kogutud andmete analüüsimiseks kasutatakse epidemioloogilisi meetodeid. Ühiskond korraldab ravimite kasutamise jälgimist, et hinnata ravivõimalusi ja aidata paremini inimesi, kellel on terviseprobleeme, mille raviks jälgitavad ravimid on mõeldud.

Töödeldud andmed

Teave, mida ettevõte töötleb patsiendi kohta: pseudonüümitud identifitseerimisandmed, terviseandmed – haiguslugu, testide ja muude uuringute tulemused, demograafilised andmed – sugu, vanus ja muu teave sõltuvalt jälgitavate ravimite spetsiifikast.

Õiguslik alus

Töötlemine on vajalik avalikes huvides oleva ülesande täitmiseks (määruse artikli 6 lõike 1 punkt e) ja töötlemine on vajalik rahvatervise valdkonna avaliku huvi tõttu (määruse artikli 9 lõike 2 punkt i), samuti ravimiseaduse ja kabineti määruse nr 289 (vastu võetud 23.03.2010) alusel ning andmesubjekt on andnud selgesõnalise nõusoleku nende isikuandmete töötlemiseks ühel või mitmel konkreetsel eesmärgil (määruse artikli 9 lõike 2 punkt a).

Ülekanne töötlejale ja/või kolmandatele isikutele

Andmed on täielikult kättesaadavad nii vaatlust teostavale isikule – raviarstile – kui ka asutustele, kellel on ravimiseaduse kohaselt õigus tutvuda patsiendi kohta käiva teabega.

Ladustamise kestus

Andmeid säilitatakse vähemalt viis aastat pärast uuritava toote registreerimist.

Põhidokumente säilitatakse kauem, kui see on sätestatud meditsiiniliste dokumentide säilitamise korda käsitlevates õigusaktides või sponsori ja teadlase vahel sõlmitud lepingus.

Uurimisaluste isikute meditsiinilisi andmeid säilitatakse vastavalt meditsiinilise dokumentatsiooni säilitamise korda käsitlevatele õigusaktidele.

Meie poolt korraldatud ürituste külastaja või osaleja isikuandmete töötlemine

Kui olete ettevõtte korraldatud ürituste külastaja või osaleja, võib teie andmeid töödelda ürituse korraldamise, korraldamise ja kirjeldamise eesmärgil. Töödeldavate isikuandmete hulk võib olla erinev, võttes arvesse konkreetse ürituse laadi ja eripära, näiteks võib ettevõte korraldada ja tasuda seminari, konverentsi või ekskursiooni korraldamise eest oma koostööpartneritele, nende esindajatele ja töötajatele. Ettevõte on huvitatud positiivse avaliku kuvandi loomisest, mistõttu võib ettevõtte korraldatud üritusi pildistada ja/või filmida ning saadud materjale võib pärast valiku tegemist avaldada nii ettevõtte veebilehel kui ka sotsiaalvõrgustiku kontodel, ajalehtedes, ajakirjades või muudes kanalites.

Töödeldud andmed

Ürituse külastaja või osaleja kohta:

nimi, perekonnanimi, eriala, ametikoht, esindatav ettevõte ja muud andmed sõltuvalt sündmuse eripärast.

Reklaamiks – andmed ürituse toimumiskohast jäädvustatakse fotodel või videosalvestustel.

Õiguslik alus

Vastutava töötleja õigustatud huvide tagamine (määruse artikli 6 lõike 1 punkt f) – ürituste korraldamine oma klientidele või koostööpartneritele, samuti korraldatud ürituste reklaami tagamine.

Ülekanne töötlejale ja/või kolmandatele isikutele

Andmed võivad olla kättesaadavad järgmistele töötlejatele – fotograafid, arhiveerimisteenuse osutaja, andmebaasi tehniline hooldaja, samuti muud teenuseosutajad, kes võivad tegutseda töötlejatena oma teenuste raames või kolmandate isikutena (sõltumatud vastutavad töötlejad).

Andmeid võib edastada järelevalve- ja õiguskaitseasutustele, kui on saadud kirjalik põhjendatud taotlus või kui ettevõttel on põhjust kaitsta oma õigustatud huve, pöördudes õiguskaitseasutuste poole.

Reklaamifotod, videod ja üldine teave ürituse kohta on avalikult kättesaadavad.

Ladustamise kestus

Andmete säilitamise aeg määratakse kindlaks, et võtta arvesse ürituse korraldamise vajadusi ning täita raamatupidamise seaduse nõudeid.

Kuigi reklaammaterjalid säilitatakse ilma piiratud säilitamisajata, et tagada ettevõtte ajaloolise mälu loomine.

Kirja, avalduse, taotluse või kaebuse esitaja isikuandmete töötlemine

Kui võtate meiega kirjalikult ühendust, on ettevõttel pärast kirja, avalduse, taotluse või kaebuse saamist seaduslik huvi seda töödelda – registreerida saabunud kirjavahetus logis, tutvuda selle sisuga, anda see hindamiseks üle konkreetse valdkonna eest vastutavale töötajale, teha otsus ja koostada sisuline vastus, samuti säilitada tõendamise eesmärgil kogu kirjavahetus, mis toimus seoses konkreetse avalduse, taotluse või kaebusega, et lahendada võimalikke tulevasi pretensioone.

Töödeldud andmed

Esitaja kohta: ees- ja perekonnanimi, e-posti aadress, telefoninumber, kirjavahetuse aadress; mis tahes teave, mis on esitatud; mis tahes teave, mis on saadud esitamise läbivaatamise käigus.

Õiguslik alus

Vastutava töötleja õigustatud huvide tagamine (määruse artikli 6 lõike 1 punkt f) – saadud avalduse, taotluse, kaebuse töötlemine, selle lahendamine ja tehtud otsusest teavitamine, samuti tõendite säilitamine edasiste kaebuste lahendamiseks.

Ülekanne töötlejale ja/või kolmandatele isikutele

Andmed võivad olla kättesaadavad järgmistele töötlejatele – arhiveerimisteenuse osutajale, andmebaasi tehnilisele hooldajale või teistele isikutele, kes on seotud ettevõttele teenuste osutamisega.

Andmeid võib edastada järelevalve- ja õiguskaitseasutustele, kui on saadud kirjalik põhjendatud taotlus või kui ettevõte peab kaitsma oma õiguslikke huve.

Ladustamise kestus

Andmete säilitamise aeg määratakse kindlaks nii, et võetakse arvesse kohaldatavaid aegumistähtaegu (kuni 10 aastat).

JSC Olpha poolt antud stipendiumi saaja isikuandmete töötlemine

Promoting the development of the chemical and pharmaceutical industries, the Company actively cooperates with SIA Centrālā laboratorija (LLC), Latvian Association of Chemical and Pharmaceutical Entrepreneurs, as well as with Latvian universities in projects aimed at increasing the knowledge and experience of students and teaching staff in pharmaceutical and chemistry study programs. As part of this cooperation, the Company implements a student scholarship program. To apply for a scholarship, a student applying for a scholarship shall fill in the electronic application form on the Company’s website: https://starpmumsirkimija.lv . Upon receiving applications, the Company evaluates them and makes a decision on awarding scholarships to the best applicants. The Company is interested in publishing photos and general information about the winners in order to create interest in natural sciences and promote the Company as a socially responsible company.

Töödeldud andmed

Taotleja kohta: ees- ja perekonnanimi, telefoninumber ja e-posti aadress; õppeasutus ja õppekava; koolitöö tulemused ja õpitulemused; isiklikud aspektid – motivatsioon, eneseohverdus, osalemine õppeprotsessis; õppeasutuste tagasiside; samuti muud andmed, mida taotleja on taotluses märkinud või intervjuu käigus esitanud; krediidiasutuse jooksev kontonumber stipendiumi väljamaksmiseks; samuti reklaamiks – konkursi võitjate nimi, perekonnanimi, foto, teave õppeasutuse ja õppekava kohta, õpitulemused ja muu positiivne teave.

Õiguslik alus

Vastutava töötleja õigustatud huvide tagamine (määruse artikli 6 lõike 1 punkt f) – sotsiaalse vastutuse meetmete rakendamine, et toetada noori keemiaõpetajaid ning edendada laste ja noorte huvi loodusteaduste, eelkõige keemia vastu, samuti avalikkuse teavitamise tagamine, teavitades noorte keemiaõpetajate toetamiseks ning laste ja noorte huvi edendamiseks loodusteaduste vastu võetud sotsiaalse vastutuse meetmetest. Lepingu sõlmimine ja täitmine andmesubjektiga (määruse artikli 6 lõike 1 punkt b) – leping sõlmitakse konkursi võitjatega stipendiumi andmise kohta.

Ülekanne töötlejale ja/või kolmandatele isikutele

Andmed võivad olla kättesaadavad järgmistele töötlejatele – fotograafidele, arhiveerimisteenuse osutajale, andmebaasi tehnilisele hooldajale või muudele isikutele, kes on seotud ettevõttele teenuste osutamisega. riigiasutustele õigusaktidega määratud juhtudel, näiteks riigi maksuhaldurile. Reklaamfotod ja üldine teave võitjate kohta on avalikult kättesaadavad.

Ladustamise kestus

Raamatupidamise seaduse nõuete täitmiseks on kavas andmeid säilitada 5 aastat pärast toetuse andmist.

Reklaammaterjalid säilitatakse ilma piiratud säilitamisajata, et tagada ettevõtte ajaloolise mälu loomine.

Kui te palute annetuse andmist

Vastavalt oma filosoofiale, äristrateegiale ja tegevussuundadele võib ettevõte võtta ette teatavaid sponsorlusprojekte ja toetusalgatusi – annetusi. Ettevõte pakub oma veebilehel võimalust esitada taotlusi sponsorlus- ja avalike toetusprojektide jaoks, täites veebilehel oleva taotlusvormi.

Kui taotleja esitab sponsorlusavalduse esitamisel teise füüsilise isiku andmed (kes tegutseb selle isiku nimel või eest), siis vastutab taotleja selle eest, et ta esitab ettevõttele sponsorlusavalduse esitamiseks andmete esitamise õigusliku aluse vastavalt isikuandmete kaitse üldmäärusele, ning vastutab ka selle eest, et asjaomaseid teisi füüsilisi isikuid teavitatakse käimasolevast andmetöötlusest ja käesoleva privaatsuspoliitikaga tutvumisest. Ettevõte soovitab teil mitte esitada andmeid teise füüsilise isiku tervise kohta, samuti mitte esitada ettevõttele isikuandmeid, mis ei ole vajalikud taotluse hindamiseks, nagu foto, rahvuslik või etniline päritolu, perekonnaseis, liikmelisus poliitilises erakonnas, töötajate ametiühingus või muus ühiskondlikus organisatsioonis, usutunnistus , või teave usuliste veendumuste kohta, või dokumendid ja üksikasjalik teave teie tervise kohta. Kui taotluse hindamiseks on vaja konkreetset lisateavet või dokumente, palub ettevõte taotlejal need esitada või esitada.

Ettevõte töötleb taotleja isikuandmeid ettevõttele esitatud taotluse läbivaatamiseks, toetuse andmise üle otsustamiseks ning positiivse otsuse korral annetuslepingu (kingituslepingu) sõlmimiseks ja lepingus sätestatud õiguste ja kohustuste täitmiseks, sealhulgas taotluses sisalduva taotluse täitmise tagamiseks.

Töödeldud andmed

Annetuse taotleja kohta:

mida tuleb toetada;

Õiguslik alus

Nõusolek (määruse artikli 6 lõike 1 punkt a) – seoses taotluse esitamisega, samuti nõusolek eriliigiliste andmete töötlemiseks (määruse artikli 9 lõike 2 punkt a), kui taotlus sisaldab terviseandmeid või muid eriliigilisi andmeid; lepingu sõlmimine ja täitmine andmesubjektiga (määruse artikli 6 lõike 1 punkt b) – seoses annetus-/kingituslepingu sõlmimise ja täitmisega.

Ülekanne töötlejale ja/või kolmandatele isikutele

Andmeid võib edastada järelevalve- ja õiguskaitseasutustele, kui on saadud kirjalik põhjendatud taotlus või kui ettevõttel on põhjust kaitsta oma õigustatud huve, pöördudes õiguskaitseasutuste poole.

Sportlaste toetamise puhul võib andmed avalikustada veebilehel, Facebooki kontol (sel juhul on see aspekt sätestatud toetuslepingus või lisades e-kirjale avaldamise eesmärgil andmete töötlemise kohta avaldamiskohustusest loobumise, nt maratonil osalejate puhul).

Ladustamise kestus

5 aastat pärast toetuse andmist, et täita raamatupidamise seaduse nõudeid.

Teavitaja aruande andmetöötlus

Ettevõte töötleb rikkumisest teatajate isikuandmeid, et täita rikkumisest teatamise seaduses sätestatud kohustust – võtta vastu, vaadata läbi ja uurida rikkumisest teatanud isiku aruannet rikkumisest ettevõttes, tagada rikkumisest teatanud isiku nõuetekohane kaitse (ka rikkumisest teatanud isiku sugulase ja/või seotud isiku kaitse) ning edendada avalikkuse arusaamist rikkumisest teatamisest. Käesoleva menetluse raames võib ettevõte töödelda isikuandmeid ka oma õigustatud huvide teostamise raames, et kaitsta ettevõtte jaoks olulisi huve – tagada rikkumisest teatanud isiku teate tõhus läbivaatamine, rakendada ettevõtte õigust ettevõtte väärtuste ja maine kaitsmisele, ettevõtte majandushuvide kaitsmisele ja jätkusuutlikkusele, samuti tagada sisemise regulatiivse õigusakti rikkumise avalikustamine, kuriteo ja muu ebaseadusliku tegevuse ennetamine, võimaliku või praeguse kahju, kahju või õiguste rikkumise ennetamine.

Töödeldud andmed

Teavitaja kohta: nimi, perekonnanimi, kontaktandmed suhtlemiseks (aadress, e-posti aadress või telefoninumber), teave rikkumisest teatanud isiku seotuse kohta ettevõttega (näiteks töötaja, teenusepakkuja), teave selle kohta, kas rikkumisest teatanud isik on rikkumisest varem teatanud, muu teave rikkumisest teatava isiku kohta, mis on märgitud rikkumisest teatava isiku aruandes või mis on saadud ja mida kasutatakse rikkumisest teatava isiku aruande läbivaatamise raames, kui ilma sellise teabeta ei ole võimalik rikkumisest teatavat isikut või selle alusel algatatud rikkumisjuhtumit väärtuslikult läbi vaadata.

Teavitaja sugulase ja/või seotud isiku kohta: võivad olla sellised isikuandmed nagu nimi, perekonnanimi, kontaktandmed, ametikoht ettevõttes.

Õiguslik alus

Avalike huvide seadusest tuleneva juriidilise kohustuse täitmine ja töötlemine (määruse artikli 6 lõike 1 punktid c ja e).

Vastutava töötleja õigustatud huvide tagamine (määruse artikli 6 lõike 1 punkt f), ettevõttel on õigustatud huvi – tagada rikkumisest teatava isiku teate tõhus läbivaatamine, rakendada ettevõtte õigust ettevõtte väärtuste ja maine kaitsele, ettevõtte majanduslike huvide kaitsele ja jätkusuutlikkusele, samuti tagada sisemiste regulatiivsete õigusaktide rikkumise avalikustamine, kuriteo ja muu ebaseadusliku tegevuse ennetamine, võimaliku või praeguse kahju, kahju või õiguste rikkumise ennetamine.

Ülekanne töötlejale ja/või kolmandatele isikutele

järelevalve- ja õiguskaitseasutuste (riigi politsei, korruptsioonivastase võitluse büroo, riiklik tööinspektsioon jne) õigusaktides sätestatud juhtudel või juhul, kui ettevõttel on põhjust kaitsta oma õigustatud huve, pöördudes õiguskaitseasutuste (näiteks kohtu, riigi politsei) poole.

Ettevõte võib kasutada isikuandmete töötlejat, kes tagab isikuandmete säilitamise.

Ladustamise kestus

Teavitaja isikuandmete pseudonümiseerimine toimub kohe pärast teate saamist.

Andmeid säilitatakse 1 (üks) aasta pärast rikkumisest teatanud isiku teate uurimise lõpetamist. Pärast seda andmed hävitatakse või kustutatakse 3 (kolme) kuu jooksul, välja arvatud juhul, kui ettevõttel on seadusest tulenev kohustus säilitada andmeid pikema aja jooksul vastavalt õigusaktides sätestatud nõuetele või kui rikkumisest teatanud isiku aruandes osutatud rikkumise tõttu on algatatud kohtumenetlus või uurimine.

Veebisaidi külastajate isikuandmete töötlemine

The Company uses necessary or mandatory cookies on websites managed by it – these are cookies that, in accordance with regulatory enactments, the Company may store on your device without consent, if they are necessary for the operation of the specific website. By default, the rest of the cookies are disabled, except for the necessary cookies that ensure the basic functionality and operation of the website. The use of other types of cookies requires your permission – consent and they will be used only after you have given your consent. Read more about the cookies used by the Company and their management in Our Cookie Use Policy, available siin.

Millised on teie õigused ja muud olulised asjad seoses teostatud isikuandmete töötlemisega?

Millised on minu õigused seoses isikuandmete töötlemisega?

Kuhu pöörduda, et kasutada oma õigusi andmesubjektina?

Te võite saada teavet oma isikuandmete kohta, mis on ettevõtte käsutuses, või kasutada oma muid õigusi andmesubjektina ühel järgmistest viisidest:

Taotluse saamisel hindab ettevõte selle sisu ja taotleja tuvastamise võimalust ning sõltuvalt olukorrast jätab ettevõte endale õiguse paluda taotlejal end täiendavalt tuvastada, et tagada andmete turvalisus ja õigele isikule edastamine.

Millistele adressaatidele teeme teie isikuandmed kättesaadavaks?

Ettevõte võtab vajalikud meetmed, et töödelda teie isikuandmeid kooskõlas kehtivate seadustega ja tagada, et isikuandmetele ei pääseks ligi kolmandad isikud, kellel ei ole asjakohast õiguslikku alust teie isikuandmete töötlemiseks.

Vastavalt vajadusele on teie isikuandmetele juurdepääs:

Kust me saame teie isikuandmeid?

Me võime saada teie isikuandmeid mis tahes järgmisel kujul:

Kas teie isikuandmeid kasutatakse automatiseeritud otsuste tegemiseks?

Me ei kasuta teie isikuandmeid automatiseeritud otsuste tegemiseks.

Kas teie isikuandmeid edastatakse väljapoole Euroopa Liitu (EL) või Euroopa Majanduspiirkonda (EMP)?

Me töötleme teie isikuandmeid peamiselt Euroopa Liidu territooriumil. Kui isikuandmete töötlemine on vaja usaldada väljaspool Euroopa Liitu ja Euroopa Majanduspiirkonda asuvale koostööpartnerile või teenusepakkujale, võetakse meetmeid, et tagada, et asjaomane koostööpartner või teenusepakkuja töötleb andmeid riigis, mille kohta on olemas Euroopa Komisjoni otsus isikuandmete kaitse piisava taseme tagamise kohta, või et asjaomane koostööpartner või teenusepakkuja tagab Euroopa Komisjoni poolt heakskiidetud lepingu tüüptingimuse allkirjastamise ja täitmise seoses isikuandmete edastamisega kolmandatesse riikidesse.

Jõustumine, kättesaadavus ja muudatused privaatsuspoliitikas

Käesolev privaatsuspoliitika jõustub 3. oktoobril 2024.

Privaatsuspoliitika kehtiv versioon on avaldatud ettevõtte veebilehel, samuti on see saadaval trükitud kujul vastavalt taotlusele ettevõtte kontoris aadressil Rūpnīcu 5, Olaine.

Ettevõttel on õigus teha muudatusi privaatsuspoliitikas.

Koostöö Olphaga

Meedia

Meediaga suhtlemine ja partnerlused

Äri

Distribuutoritele ja äripartneritele

Sotsiaalne koostöö

Sotsiaalsete eesmärkide ja potentsiaalsete projektide jaoks

Karjäär ja vabad töökohad

Avatud positsioonid ja karjäärivõimalused

Attention!

Information on prescription medications should only be viewed by healthcare professionals.

Are you a health care worker?